SEAT продължава да отбелязва двуцифрен ръст. През първите пет месеца на годината производителят на автомобили продаде 201 300 автомобила в световен мащаб, което е с 13,9% повече в сравнение със същия период на миналата година (176 700). През май SEAT предаде 42 600 автомобила (2016: 38 100), което представлява увеличение от 11,9% в сравнение със същия месец през 2016 г.
Заместник-председателят на компанията за продажби и маркетинг Уейн Грифитс подчерта това "SEAT изтегля първата половина на 2017 г. в близко бъдеще. Ние сме една от марките, която се разраства най-силно в Европа през тази година и все още не сме стартирали новата Ibiza, което ще ни даде допълнителен импулс. Освен това ще представим този месец новия SEAT Arona, първият ни компактен кросоувър. Това е един от най-бързо развиващите се дялове и ще увеличи обхвата на нашия пазар до 80%."

SEAT е продал повече от 200 000 автомобила до май

Нарастващата тенденция на SEAT се подкрепя от силния растеж в повечето държави, в които бранда оперира, оглавявайки основните пазари. От януари до май Испания достави с 44 100 коли (+ 23,1%), Германия нарасна с 10% до 38 700 автомобила, а Великобритания надхвърли 20% и реализира продажби от 24 600 броя (+ 20,9%). Сред най-бързо развиващите се пазари на SEAT са Австрия (7.800 автомобила, + 23.7%), Полша (5.100, + 25.8%) и Швейцария (4.300, + 66.5%). Освен това компанията продължава да расте в различните канали за продажби и например доставя парк от 42 броя Leon за мрежата за продажби на Red Bull в Обединеното кралство.

Серията SEAT ще бъде разгъната през втората половина на 2017 г. На 26 юни бранда ще разкрие новата Arona в Барселона. SEAT планира да пусне първия си компактен кросоувър до края на годината. Това ще бъде третата търговска еволюция от 2017 г., следвайки Leon и Ibiza. Всъщност SEAT в момента е в етап на цялостно изстрелване на новата Ibiza, която ще достигне автокъщите този месец. Най-голямата продуктова офанзива в историята на SEAT започна през 2016 г. с успешната Ateca.