SEAT разработва финалните детайли по пристигането на новата Ibiza на пазара. До 16 юни 5 700 търговски представители в отдела за продажби и следпродажбени услуги от повече от 50 държави ще участват в поредица от обучителни сесии, в които ще научат всичко за технологичните новости, дизайн, свързаност и ползите от новата модулна MQB A0 платформа, която определя уникалните черти на петото поколение на иконата на SEAT. Тази цифра е рекорден брой участници в поредица от обучителни сесии, насочени специално към международната търговска мрежа за пускането на новата SEAT Ibiza.

Участниците в тренировъчните сесии ще получат 24 часа дълбоко „гмуркане“ във "Вселената на Ibiza". Те ще придобият представа за новия модел чрез семинари и динамични тестове и ще научат за стратегията на компанията от председателя на SEAT Лука де Мео и други членове на изпълнителния комитет и ръководители на различни области в компанията. Сесиите за обучение се провеждат в Конгресния център PortAventura в Тарагона.

Бранда организира обучение за дилърската мрежа в повече от 50 страни, преди пускането на новата Ibiza през следващия месец

Уейн Грифитс, вице-президент на SEAT за маркетинг и продажби, подчерта значението на това обучение, особено предвид важното значение на бранда и фазата на растеж, която SEAT предприема с най-голямата си офанзива на продукти. “ Ibiza е икона за SEAT, освен че е един от трите основни стълба на компанията,  увеличава продажбите заедно с Leon и Ateca. Новата Ibiza е най-доброто ни и за да успее този модел, е важно нашата търговска мрежа да получи най-доброто обучение. Те представляват имиджа на SEAT сред всички наши клиенти”.

Най-новото поколение Ibiza, което вече е на етап преди продажба, е основен качествен скок във всяко едно отношение, тъй като е първата кола на Volkswagen Group, която се произвежда с модулната платформа MQB A0, която позволява по-голяма гъвкавост на производството предлагайки възможността за производство на различни модели и типове тяло. В същото време подобрява интериора на автомобила, като го прави по-безопасен и по-здрав.

Новата Ibiza е третият модел в най-голямата офанзива на продуктите в историята на SEAT. След козметична операция на Ateca и Leon, петото поколение Ibiza ще достигне автокъщите през юни. SEAT планира старта на новия си компактен кросоувър Arona през втората половина на годината. Офанзивата на продукта води до солидно увеличение на продажбите. SEAT е една от най-бързо развиващите се марки в Европа. През януари и април доставките до клиенти на SEAT нараснаха с 14,5% в световен мащаб.