Share

Martorell, 22/06/2016. – "Открийте SEAT". С този лозунг SEAT показва завладяващо телевизионно предаване, чиято цел е да подобри имиджа на бранда и да сподели ценностите си, както и да подчертае колко важна е компанията в автомобилния сектор и в икономиката на Испания. Всичко това със звездата на рекламното съобщение, новата Ateca, превозно средство,  претъпкано с технология, поставяйки SEAT в компактния SUV дял за първи път. Рекламната кампания вече е започнала в Испания и Германия и ще се показва на други пазари на SEAT след лятото.

Емоционалната кампания включва екипажа на лунната орбитална мисия на Аполо 8 и как той е запленен от красотата на планетата Земя и нейната повърхност, вместо мистерията на кацането на Луната. Вълнуващите въздушни образи, включващи Исла Кристина (Хуелвa), Moнтана Пасиега (Кантабрия), Вале де Ордеса (Арагон), Сиера Алхамила (Алмерия) и Кабо Форменьор (Майорка), са гравирани в тяхната памет завинаги. Именно в този момент те ценят всичко, което имат на Земята и безбройните места, на които да се наслаждават и гордеят.

Според маркетинговия директор на SEAT Сюзън Франц, "с бранда кампания" Открийте SEAT ", “с кампания на бранда "Открийте SEAT", компанията цели да подчертае най-изненадващият аспект, този, който не всички познават и е достоен за възхищение”.  Целта на SEAT е да повиши гордостта и чувството за принадлежност към всичко, което се прави в Испания, да се научим да оценяваме това, което е наше; да превърне SEAT в търсен бранд и да се обърне към по-широка и по-амбициозна публика. В крайна сметка, да подобрим начина, по който се виждат качеството, надеждността и технологията.

Понякога различна гледна точка ви кара да осъзнавате великите неща около вас. Не само, че бранда иска да покаже своите автомобили, но и това, което се случва зад кулисите на компанията и колко изненадващо е в SEAT отвътре. В момента, в който двигателят на SEAT е изстрелян за първи път е кулминацията на обширен процес - история, която се развива на разстояние от сцената с хиляди различни лица, произтичащи само от една идея за кола.

SEAT постави Испания на колела с 600 и скоро се превърна в народен бранд. Следващите пристигащи включват 1500, 850, 124, 127, Ibiza, Toledo и Leon. Всички модели, които в много случаи продължават да пишат историята на SEAT. И с пускането на новия SEAT Ateca, бранда преминава през един от най-важните периоди от историята си, който ще се разшири с пристигането на още три нови модела между тази и 2017 година.

Компания с незабравимо минало, блестящо настояще и обещаващо бъдеще. Ето как може да се опише SEAT. По тази причина компанията ви кани да преоткриете SEAT и да оцените всичко, което единственият испански производител на автомобили може да предложи и какво представлява.