Share

Martorell, 15/09/2016. – През 2015 г. жените купуват 64% от всички градски автомобили в Европа, а SEAT отговаря на това търсене, като проектира автомобили, които привличат предпочитанията на жените от градските квартали за  “малки коли, които са лесни за маневриране”, обяснява Винченца Маглиосо от SEAT Отдел "Продуктов маркетинг", който също така посочва, че този пазарен сегмент “придава голямо значение на дизайна”.



Две години след въвеждането на SEAT Mii от Mango, испанския производител скоро ще стартира друг  модел, резултат от ново сътрудничество. Наричан Mii от Космополитен, това е кола, създадена за Космо жена: “забавна, безстрашна, женствена, независима и уверена”, каза главният редактор на Космополитен Испания Ана Уреня.


В допълнение за SEAT, редакторите на Космополитен и нейните читатели от цяла Европа са участвали в създаването му, включително и при дизайна на аксесоарите на автомобила, който според Уреня е, “ най-забавната част от процеса”. Това становище споделя и Маглиосо, припомняща, че компаниите днес разработват автомобили, които могат да бъдат персонализирани, за да се свържат с по-широка аудитория и в крайна сметка да гарантират, че потребителите смятат, че колата им “съвпада с тяхната личност”.

Предизвикателството беше огромно, но крайният резултат е великолепен. Винченца Маглиосо е убедена, че фактът, че колата е създадена “в тясно сътрудничество с клиентите ще бъде ключът към успеха”.

За Cosmopolitan:

Cosmopolitan е най-добре продаваното младежко списание за жени в света - наръчник за забавления и безстрашни жени, което достига световна публика от 100 милиона на хартия и онлайн с последните новини за взаимоотношенията, работата и парите, модата и красотата, здравеопазването и забавлението, Cosmopolitan се издава от Hearst Magazines, звено на Hearst, една от най-големите диверсифицирани медийни, информационни и обслужващи компании.