Share

Martorell, 21/12/2016. – SEAT създаде Trivial Pursuit, включваща съдържание, което се концентрира изключително върху компанията, включително историята, превозните средства, производството и други свързани с бранда детайли. Това прави компанията първата в Испания, която стартира своя собствена корпоративна игра и първата компания в автомобилния сектор в световен мащаб, адаптираща популярна игра на борда със собствено съдържание. С SEAT Trivial Pursuit, компанията има за цел да предложи на служителите, клиентите, дилърите и автомобилните ентусиасти забавен начин да научат повече за бранда.

SEAT Trivial Pursuit има стотици въпроси като "Кой модел автомобил даде SEAT на победителите по време на Олимпийските игри в Барселона?", "Коя година SEAT започна да използва сегашния си корпоративен имидж?" или "първият модел SEAT с навигационна система?" Въпросите са разделени на шест категории: спортен дизайн, дизайн и иновации, SEAT People, SEAT History, SEAT Models и SEAT в света. Версията за игра на SEAT Trivial Pursuit ще бъде на разположение на испански език с обичайното оформяне. Освен това в приложението mundoSEAT ще има електронна версия, която всеки потребител може да изтегли от Google Play и Apple Store.

Тази игра дава възможност на SEAT да създаде близост и да засили връзките между компанията и нейните служители и последователи. Освен това е забавен начин да се помогне на хората да придобият знания за бранда.