bg:Собственици:My SEAT:My SEAT app:FAQ's BG/BG

Често задавани въпроси

Имате ли нужда от помощ?

                                            

Приложението My SEAT FAQs

Всичко, което искате да знаете.


Приложението My SEAT е проектирано, за да бъде главният комуникационен канал между вас и SEAT.

My SEAT DataPlug е вграден конектор (OBD) за онборд диагностика, известен още като DataPlug, който можете да включите в бордовия диагностичен интерфейс на вашия SEAT през порта, разположен отляво при краката на водача. DataPlug събира различни видове информация при всяко пътуване и изпраща данните на вашия смартфон чрез Bluetooth. Това ви предоставя подробен преглед на показателите, състоянието на вашия автомобил и др.

Приложениет My SEAT без DataPlug разполага с всички от следните функции: Помощ при паркиране, Преглед на разходите, Разпознаване на символи, Докладване при ПТП, Насладете се на вашия SEAT, Ръководство за употреба на автоомобила, Оферти, Новини, Сервизна книжка, Повикване за пътна помощ, Планиране дилъри и Помощ.

Ако вашето приложение My SEAT App е свързано с DataPlug, вие имате достъп и до характеристики за свързани автомобили като статус на автомобила, Car Metrics и планиране на пътувания.

Намерете повече информация за всяка характеристика в съответните FAQ.

Можете да свалите приложението My SEAT от Apple App Store или Google Play Store.

Приложението My SEAT изисква следното:

+ Smartphone с операционна система Android (4.0 или по-висока версия) или iOS (10.0 или по-висока версия)

+ Приложението My SEAT, инсталирано от Play Store (Android) или от App Store (iOS)

+ Смартфон с интернет връзка

Можете да откриете повече информация на приложението My SEAT App на www.seat.com/myseatapp или при връзка с линията за клиенти на SEAT.

Ще ви трябват следните компоненти:

+ Смартфон с операционна система Android (5.0 или по-висока версия) или iOS (10.0 или по-висока версия)

+ Приложението My SEAT, инсталирано от Play Store (Android) или App Store (iOS)

+ Смартфон с интернет връзка

+ My SEAT DataPlug (налично във вашето дилърство на SEAT)                                               

+ Автомобил, съвместим с DataPlug. Проверете дали вашият SEAT е съвместим тук: www.seat.com/myseatapp

+ Активна Bluetooth свързаност

Можете да получите повече информация за приложението My SEAT и свързаността на автомобила на www.seat.com/myseatapp или като се свържете със SEAT Customer Care.

Обикновено можете да проверите софтуерната версия на вашия смартфон в менюто с настройки.

Android: Settings-->About

iOS: Settings-->General-->About

За да използвате приложението My SEAT на вашия смартфон, трябва да:

+ свържете вашия телефон към интернет

+ приемете позволенията за локация и да включите GPS сигнала

+ приемете позволенията за push нотификации

+ разрешите Bluetooth

My SEAT DataPlug е свързан към вашия смартфон през Bluetooth.

Да, можете да управлявате няколко автомобила SEAT в приложението My SEAT. Можете да добавяте до 4 автомобила на потребител. Моля, имайте предвид, че можете да избирате само по един автомобил и че приложението адаптира избрания автомобил. Другите автомобили се запазват във вашия „гараж“ в приложението.

Приложението и повечето му функции са безплатни. Вие винаги ще получите известие, ако възникват допълнителни разходи, например при повикване на пътна помощ.

Моля, имайте предвид, че приложението изисква да имате интернет връзка, за да функционира. Това може да доведе до допълнителни разходи.

Посетете www.seat.com/myseatapp за подробни инструкции.

Ако имате въпроси  относно приложението My SEAT, моля, свържете се със SEAT Customer Care и с вашия оторизиран дилър на SEAT.

Ще трябва регулярно да сваляте софтуерни ъпдейти от Google Play Store или Apple App Store.

Всеки потребител може да вижда само данните, свързани с неговия телефон.

Зависи от функцията. Цялата информация, показана в секцията My Car, се запазва автоматично, така че тя все още трябва да се показва на новия ви телефон. Функции като Ръководство за употреба на автомобила или Помощ за паркиране обаче се запазват на устройството ви, така че ще трябва да изтеглите или създадете тази информация отново.

DataPlug изпраща данни за автомобила към вашия смартфон, ако:

+ DataPlug е сдвоен с приложението My SEAT

+ двигателят работи

+ Bluetooth връзката на вашия смартфон е позволена

С оглед на сигурността DataPlug изпраща данни до вашия смартфон, когато автомобилът не се движи. Ако двигателят е изключен, DataPlug спира предаването на информация.

My SEAT DataPlug трябва да бъде свързан в порта OBD2. Той обикновено е разположен отляво в пространството при краката на водача.

Вие можете да намерите още инструкции за процеса на инсталация в ръководството на приложението My SEAT „Какво е My SEAT DataPlug“ или на www.seat.com/myseatapp.

След като изтеглите и инсталирате приложението My SEAT, го стартирайте приложението и ще бъдете ръководени стъпка по стъпка в процеса на инсталиране и свързване за DataPlug.

Всъщност е много просто. Първо седнете в своя SEAT. След това отворете приложението, активирайте интернет и Bluetooth връзкaта на телефона си и завъртете ключа за запалване. След това вземете DataPlug и намерете неговия ПИН, разположен отстрани или в полето DataPlug. Свържете My SEAT DataPlug към OBD2 порта в пространството за краката, отворете приложението отново и въведете ПИН кода на DataPlug. DataPlug и приложението вече трябва да бъдат свързани.

PIN-ът с 8 символа е на самия DataPlug, както и на стикер върху неговата опаковка. Хубаво е да снимата PIN-а, така че да имате лесен достъп до него в процеса на сдвояване.

 

Има два начина да проверите в приложението дали DataPlug е активен:

1. На началния екран има икона, наподобяваща мобилно устройство. Ако е зеленa, DataPlug е сдвоен с приложението и връзката е активна, т.е. DataPlug събира данни за автомобила. Ако обаче иконата е сива, DataPlug е сдвоен с приложението, но връзката не е активна, т.е. DataPlug не събира данни за автомобила.

2. Ако получите достъп до секцията Свързване чрез страничното меню, можете да видите кой автомобил е сдвоен с DataPlug чрез бутона за превключване.

Да. Ако запалването е активирано, My SEAT DataPlug може да изпраща данни към вашия смартфон. Информацията обаче се изпраща само когато скоростта на автомобила е 0 км/ч.

Да, можете да свързвате други устройства (като хендсфри системата), когато DataPlug е свързан.

Просто загасете автомобила и издърпайте My SEAT DataPlug OBD2-порта.

Само един смартфон може да бъде в активна връзка. Можете обаче да прекъснете текущата активна връзка и да възстановите връзката с нов или различен смартфон по всяко време. Процесът на настройка е подобен на този при първия старт на устройството.

Ако във вашия автомобил има няколко сдвоени смартфона, смартфонът, който е най-близо до My SEAT DataPlug, е този, който в момента е сдвоен. Тъй като информацията за потребителите е поверителна, само едно устройство ще получава предупреждения и известия.

Всеки потребител вижда само данните, които са изпратени до съответния смартфон. Само устойството, свързано с DataPlug, получава най-актуалните данни.

По принцип това е възможно. Но моля, имайте предвид, че SEAT не носи отговорност за щети, нанесени от DataPlug на трети страни.

Отпечатаната информация може да бъде намерена в картонената опаковка на DataPlug. Ако отворите кутията отгоре, виждате самия DataPlug. Ако я отворите отстрани, можете да намерите отпечатаната информация в долната част на кутията.

Можете да включите DataPlug към OBD2 порта на вашия автомобил. В повечето модели можете да намерите това под волана от лявата страна в пространството за краката (до педалите).

Ако имате още въпроси, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на SEAT или с вашия сервизен съветник в предпочитаното от вас дилърство.

За да избегнете изтощаването на акумулатора на автомобила, DataPlug се изключва веднага след като автомобилът е паркиран и изключен от контакт.

Да, няма ограничение колко потребителя да бъдат свързани с един и същ DataPlug. Въпреки това, връзката може да бъде активна само за един потребител, напр. DataPlug може да изпраща данни само до един активен акаунт в My SEAT.

Данните винаги се събират за конкретен потребител, така че вашата информация никога няма да бъде изпратена до друг потребител. Това остава вярно, дори ако и двамата използвате един и същ DataPlug или автомобил в приложението My SEAT.

Можете да го получите след сервизен процес. Моля, свържете се с вашия дилър, за да насрочите среща и да получите повече информация.

Първо, на www.seat.com/myseatapp проверете дали вашият автомобил е съвместим DataPlug.

Ако автомобилът ви е съвместим и приложението все още не се свързва с DataPlug, можете да опитате да свържете отново DataPlug: просто го премахнете от OBD2 порта и го включете отново.

Ако то все още не работи, изтрийте колата си от приложението и опитайте отново да я сдвоите с DataPlug чрез следните стъпки:

+ Влезте в секцията My Car

+ Натиснете иконата с кошчето, за да изтриете автомобила

+ Стартирайте отново процеса по сдвояване

Ако проблемът продължава, свържете се със SEAT Customer Care

Секцията My Car ви показва характеристиките, налични за вашия избран модел автомобил. My Car е също и гараж, където можете да добавите до 4 автомобила и да изберете този, който искате да използвате. Можете да видите кой автомобил сте избрали в момента и списъка с характеристики за този модел.

Информацията, показана в черната лента на секцията My Car, кореспондира с последните данни, събрани от DataPlug. Aко вашият телефон не е свързан, данните няма да бъдат ъпдейтнати. Например, ако не запалите автомобила в рамките на 5 дни, данните ще бъдат на 5 дена.

Можете да проверите датата на последния ъпдейт в сивия банер по черната ивица.

В момента не е възможно да сваляте или да отпечатвате информация.

Приложението My SEAT само ще покаже характеристиките, налични за вашия избран автомобил. Възможно е някои характеристики да бъдат налични само за един автомобил, но не и за друг.

Например, нови автомобили (след 2016) разполагат интерактивно ръководство за употреба вместо с PDF.

Car Metrics показва най-важните измервавния във вашия автомобил като разход на гориво, пробег и ниво на горивото в резервоара.

Черната ивица показва най-често използваните измервания при вашия автомобил. Когато натиснете върху всеки вид измерване в ивицата, можете да видите данни от минал период в графиките. Вие можете и да филтрирате всички ваши данни по месец или по година.

Черната ивица показва най-често използваните показатели на вашия автомобил. Когато докоснете всеки показател в лентата, можете да видите данните от минал период в диаграми. Можете също така да филтрирате всичките си данни по месец или година.

Данните, показани в графиките с данни от минал период, извлечени с вашия DataPlug. Това означава, че ако не сте свързвали вашия DataPlug всеки ден, някои колони биха могли да бъдат празни.

Информацията, показана на черната ивица в секцията Car Metrics, кореспондира с последните данни, събрани от вашия DataPlug. Ако той не е свързан с вашия смартфон, данните няма да бъдат свързани. Например, ако не „палите“ автомобила за пет дни, данните ще бъдат на пет дни.

Можете да проверите датата на последния ъпдейт в сивия банер под черната ивица.

Диаграмата показва всички ваши данни от минали период. Данните от настоящия месец винаги се появяват по подразбиране.

Избраните данни за автомобила са записани за всеки показател. В черната ивица ще видите последните данни, събрани от вашия DataPlug. Aко изберете специфичен показател от минал период, ще видите данните от минали периоди за този показател в полето с диаграмите.

Да, информацията е винаги актуална, докато автомобилът е на контакт и телефонът ви е в обхвата на Bluetooth връзката. Ако е изключен от контакт или вече няма връзка с вашия смартфон, се показва само последната записана информация.

Например, ако не стартирате автомобила си в продължение на пет дни, данните ще бъдат на пет дни. Можете да проверите датата на последната актуализация в сивия банер под черната лента.

 

Секцията Статус на автомобила показва актуални предупреждения и индикатори и осигурява съответните обяснения и препоръчани действия.

Всеки път, когато DataPlug е сдвоен с приложението, той ще изпраща информация за всички активни в този момент предупреждения в колата. Ако сте активирали Известия, ще получите push известие за предупреждението, когато двигателят работи и скоростта е 0 км/ч.

Приложението ще ви помогне да намерите изход след инцидента в зависимост от нивото на спешност.

Например, ако предупреждението е да не карате автомобила, приложението My SEAT ще ви помогне да намерите пътна помощ и ще изпрати вашето местоположение, за да улесни идването на камиона за теглене (ако сте приели съответното позволение).

Ако предупреждението не е спешно, ще видите свързана търговска оферта и възможност да запазите час за среща с любимия си дилър.

Предупрежденията и светлинните индикатори в автомобила винаги имат приоритет. Ако показанията не съвпадат, моля, проверете връзката между My SEAT DataPlug и вашия смартфон* или посетете дилър на SEAT.

*Възможно е информацията, показана в приложението My SEAT, да не е актуална. Например, ако предупреждението е открито от последния път, когато сте свързали DataPlug към приложението, предупрежденията няма да бъдат актуални. Това може да се реши чрез свързване на приложението с DataPlug. В секцията Състояние на автомобила има банер, на който можете да проверите датата на последната актуализация.

Ако проблемът продължава, моля, свържете се със SEAT Customer Care или с вашия сервизен консултант в предпочитания от вас дилър.

Моля, обърнете внимание, че предупрежденията могат да варират от един модел автомобил до друг поради техническите особености. Ако не сте сигурни в предупреждението, моля, свържете се с вашия дилър на SEAT.

Информацията е актуална, докато вашият телефон е в обсега на Bluetooth връзката, автомобилът е на контакт и скоростта ви е 0 км/ч.

Ако автомобила е изключен или няма връзка с вашия смартфон, се показват само последните данни които са събдрани. Например ако не сте включвали автомобила си пет дни, данните ще са тези от преди пет дни.

Същто така ако повреда или неизправност настъпи след като двигателя е бил загасен, това няма да се запише. Например, ако настъпи повреда по долната част на колата и двигателя е изключен, това може да предизвика теч на масло. Тъй като информацията за колата не е опреснявана през това време, секцията Статус на автомобила няма да показва предупреждения относно тази повреда.

Повечето автомобили на SEAT след 2008 г. са съвместими с DataPlug, но не всички. Можете да проверите дали вашият модел автомобил е съвместим с всички налични функции на www.seat.com/myseatapp.

Работим усилено, за да направим всички автомобили съвместими с DataPlug в бъдещите версии.

Когато използвате услугата за състояние на автомобила, информацията за вашия автомобил се предава от вашия автомобил на вашия смартфон чрез DataPlug, за да можете да визуализирате данните в приложението.

Освен това, в зависимост от спешността на предупреждението, определена информация се изпраща на любимия ви дилър, за да може той да се свърже с вас и да ви помогне да разрешите проблема.

При спешни предупреждения на вашия дилър се изпраща следната информация:

+ Предупредителна информация: описание и ниво на спешност на ситуацията

+ Вашата информация за контакт: име, имейл и телефонен номер

+ Вашата информация за автомобила: VIN и пробег

+ Координати от мястото на инцидента, за да се улесни пристигането на пътна помощ (ако е необходимо)

Пронлема най-вероятно е в правата които сте дали на приложението.

Първо проверете дали сте разрешили приложението My SEAT  да изпрща известия (notification settings).

Ако известията са разрешени, тогава проверете дали Bluetooth и Geolocation* са разрешени на вашия телефон.

*Обърнете внимание че на iOS устройства, трябва да дадете специфични права относно Geolocation, като разрешите My SEAT "Винаги" да използва Geolocation.

В секцията Дилъри можете да видите всички дилъри на SEAT. Най-близкият дилър ще се появи автоматично, ако сте разрешили установяването на местоположение. Можете също така да търсите дилъри на SEAT, да видите техните данни за контакт (включително телефон и имейл) и да получите указания как да стигнете до тях.

Моля, проверете дали GPS сигналът на вашия телефон е активиран. Трябва също така да се уверите, че сте разрешили установяване на местоположение както на телефона си, така и в настройките на My SEAT App. За да видите най-близките дилъри, и двата сигнала трябва да бъдат активирани. Ако не са, картата ще показва само столицата на държавата ви.

Можете да смените вашия любим дилър по всяко време, като направите следното:

1. Отидете на секцията Дилъри (достъпна от екрана Home)

2. Натиснете раздела „Намерете дилъри“

3. Намерете вашия нов любим дилър в списъка

4. Изберете го като любим

В приложението My SEAT се показват само официалните сервизи на SEAT.

Приложението My SEAT използва GPS-сигнала на вашия смартфон, за да ви заведе до най-близкия сервиз на SEAT или до вашия любим дилър.

Работното време на дилърите на SEAT не е достъпно в момента.

Можете да се обадите по телефона. Това не генерира пренос на данни.

Дилърът получава информация само ако поискате час през приложението My SEAT.

Aко няма оторизиран сервиз на SEAT в зоната на вашия пощенски код/населено място, списъкът изглежда празен. Може да се окаже също, че сервизът още не е ъпдейтнал информацията си.

Ако проблемът не изчезне, моля, свържете се със SEAT Customer Care или с вашия сервизен консултант в предпочитаното дилърство.

Ако нямате активна интернет връзка, може да не виждате най-новите резултати от търсенето.

Освен това, ако сервизът, който търсите. не е официален дилър на SEAT, той няма да се появи в приложението.

Ако проблемът остава, моля, свържете се със SEAT Customer Care или вашия сервизен консултант в предпочитаното от вас дилърство.

В тази секция можете да откриете списък с оферти, достъпни във вашата страна.

Възможно е определени оферти да не са достъпни навсякъде. За да проверите дали желаната оферта е налична при любимия ви дилър, отворете подробностите за офертата:

Приложението My SEAT (меню отстрани) --> Oферти --> цъкнете на конкретната оферта

Ако тази оферта е налична, ще видите текст в зелено – Офертата е налична.

Ако тази оферта не е налична, ще видите текст в червено – Офертата не е налична.

„Запазете час“ ви позволява да си уговорите час за среща с вашия любим дилър.

Датата не е окончателна. След като поискате час за среща, вашият дилър ще се свърже с вас, за да финализира датата и часа.

Да, можете.

Във формата за резервиране може да изберете дилъра, който искате да посетите. Вашият любим дилър ще се появи по подразбиране, но вие можете да го сменяте лесно към всеки оторизиран дилър

Можете да резервирате час за среща, когато пожелаете. Моля, имайте предвид следното:

+ Можете да резервирате час за среща директно от секцията Дилъри.

+ Можете да резервирате час за среща от конкретна оферта. В този случай информация за свързаната оферта ще бъде изпратена на вашия дилър.

+ Можете да резервирате среща в секцията Поддръжка. В този случай препоръчаните дейности по поддръжката ще бъдат изпратени на вашия дилър.

+ В някои случаи можете да резервирате час за среща, ако бъде открито предупреждение. Това предупреждение може да има и свързано предложение.

Дилърът ще получи вашето име, фамилия, VIN, заявена дата, причина за вашата среща, телефонен номер, пощенски адрес и свързана оферта (ако е приложимо).

Мониторът на разходите е инструмент, който ви помага да наблюдавате разходите, свързани с автомобила си. Можете ръчно да добавите всички разходи, свързани с вашия автомобил. Просто въведете типа разход, дата, категория, описание и сума.

Всички разходи се записват в този раздел. Можете да получите визуален преглед на историческите си данни с графика или подробна информация за всеки месец.

Приложението My SEAT прави диференциация между годишни и непланови разходи, за да ви улесни. Например, ако добавите годишен разход, ще получите известие, когато този разход е на един месец от датата на падежа му. Може да бъде полезно, ако ви напомня да подновите застраховката на автомобила си например.

Сивата ивица показва общите разходи на месец, докато черната ивица общите разходи за година.

Може би не сте попълнили всички полета, необходими за добавяне на разход. Уверете се, че сте въвели информация в следните полета: вид разход, дата, категория и сума.

Ако сте попълнили всички задължителни полета и все още не можете да добавите разход, може да има проблем с вашата интернет връзка. Моля, проверете връзката и опитайте отново.

Не се притеснявайте, разходите ви не се изтриват. Просто изберете предишния автомобил, за да видите информацията за разходите си отново. Ако имате повече от един автомобил в гаража си, мониторингът на разходите ще показва само разходите за избрания в момента автомобил.

Секцията „Пътувания“ ви позволява да записвате вашите пътувания и да визуализирате ключови показатели, свързани с него.

Тази секция събира историята на пътуванията, коиято сте решили да запишете. Съответните данни се събират от момента, когато докоснете „Започнете пътуване“, докато не натиснете „Финал“. Можете да видите тези данни, след като пътуването приключи.

Информацията, запазена за всяко пътуване, е: среден разход на гориво за пътуването, изминатите километри, изразходваното гориво, разходите, свързани с това пътуване, карта на маршрута, местоположението на началната и крайната точка, както и часът и датата.

Зависи. Ако DataPlug загуби връзката  вашия телефон, пътуването ще бъде автоматично „паузирано“ за два часа. Ако пътуването не бъде възобновено в рамките на тези два часа, данните ще бъдат записани автоматично. Ще получите известие, когато данните за пътуването се запазят.

Това може да се дължи на времето ви за шофиране. Разделът Общо време ви показва само времето, в което сте шофирали. Това означава, че ако сте спрели да си починете, този път няма да се появи.

Ако обаче отидете в раздела Подробности за пътуването, можете да проверите момента, в който пътуването е започнало, и момента, в който е приключил.

В Подробности за пътуването можете да видите следното:

+ Карта с визуална информация за пътуването

+ Начална и крайна точка на пътуването

+ Началното и крайното време на пътуването

+ Обобщение на данните за пътуването (начална дата, изминато време, разстояние, потребление, цена на пътуването и цена на горивото)

За съжаление, понастоящем не можете да изтеглите информация от приложението.

За да започнете пътуване, отидете на:

Side Menu --> Start a Trip

или

My Car --> Trips --> Start a Trip

Ще ви бъдат изискани следните подробности за пътуването: категория, име и цена на горивото. Цената на горивото не е задължително поле и можете да добавяте или променяте информацията по време на или след пътуването.

Започвайки първото си пътуване, всичките ви данни се съхраняват на вашия смартфон. Можете също да изтриете пътуванията, когато пожелаете.

GPS сигналът може да бъде деактивиран на вашия мобилен телефон. Проверете дали разрешенията за местоположение са приети на вашия смартфон и в настройките на My SEAT. За да запазите правилно маршрута на пътуване, и двата сигнала трябва да бъдат активирани.

GPS сигналът може да бъде деактивиран на вашия мобилен телефон. Проверете дали разрешенията за местоположение са приети на вашия смартфон и в настройките на My SEAT. За да запазите правилно маршрута на пътуване, и двата сигнала трябва да бъдат активирани. В допълнение, зони със слабо покритие (като подземни гаражи) могат да възпрепятстват сигнала и да попречат на записването.

Ако проблемът продължава, моля, свържете се със SEAT Customer Care

Първо, добавете автомобил към приложението My SEAT. След това можете да получите достъп до съответното Ръководство за употреба на автомобил през началния екран или раздел Помощ (намира се в страничното меню или в секцията My Car).

Сигналът означава, че все още не сте изтеглили ръководството. Горещо препоръчваме да го изтеглите. Просто докоснете иконата за Ръководство за употреба и след това бутона за изтегляне.

Да, това е ръководството за вашия модел автомобил.

Интерактивното ръководство ви помага да разбирате по-добре как функционира вашият автомобил, в смисъла на съществена информация, безопасност, аварийни ситуации и дълъг списък от други функции. Има и интерактивен панел в горната част на екрана, от който можете да получите достъп до различните части на автомобила, просто като докоснете съответните изображения.

Можете да използвате интерактивния панел, за да навигирате различните функции на вашия автомобил, като таблото за управление, двигателя, багажника или радиото. Плъзнете пръст през изображенията, за да намерите областта, която искате да видите. Когато докоснете изображение, то ще покаже различните свързани секции. Докоснете един от тези раздели, за да научите повече за функцията. Натиснете дълго, за да видите заглавието на секцията, след което докоснете, за да го отворите.

Да, налична е PDF версия в приложението My SEAT.

Интерактивното ръководство е достъпно само за модели от 2016 г. и по-нови.

Изображенията и видеоклиповете изискват активна интернет връзка. Моля, проверете дали вашето устройство е онлайн или свързано с надеждна wifi мрежа.

Освен ръководството за употреба, което може да бъде интерактивно или PDF, можете да намерите и Ръководството за употреба на радиото и Rescue листове.

Причината може да бъде, защото нямаме достатъчно информация за вашия автомобил, за да ви покажем повече от един тип ръководства.

Моля, проверете дали се появява правилното ръководство за вашия автомобил. Ако не е там, свържете се със SEAT Customer Care.

В сервизната книжка можете да проверите препоръчаните обслужвания по поддръжката на вашия модел автомобил в зависимост от неговата възраст и общия пробег. Можете също така да резервирате час и вашият дилър ще се свърже с вас.

Препоръчителните дейности по поддръжката не са изискуеми. Ако имате съмнения, вижте информацията, показана вътре във вашия автомобил, и инструкциите в досието на автомобил, тъй като те са важните й източници.

Препоръчваме да следвате информацията и препоръките на приложението, особено в случай на сериозни неизправности в системата, за да предотвратите по-сериозни повреди на вашия автомобил. И моля, имайте предвид, че можете да изложите себе си и други на опасност, като пренебрегнете потенциални проблеми.

Този проблем може да е свързан с размера на екрана. Опитайте да превъртите надолу, тъй като дейностите по поддръжката могат да бъдат скрити по-надолу в страницата.

Ако проблемът остава, моля, свържете се със SEAT Customer Care.

Понастоящем тази функция не се поддържа. Ако сте свързани с DataPlug, можем автоматично да зададем правилните километри, но нямаме достъп до възрастта на вашия автомобил, така че моля, въведете годините му ръчно.

В секцията „Разпознаване на символи“ можете да видите различните символи на вашия автомобил и да получите достъп до свързания раздел в ръководството за употреба на автомобила.

Това обикновено се случва, когато има проблеми със свързаността. Опитайте да презаредите страницата за разпознаване на символи. Моля, също така се уверете, че сте вкарали автомобила в приложението My SEAT.

Причината може да е, защото все още не сте изтеглили ръководството за употреба на автомобил. Изтеглете ръководството за употреба и опитайте отново.

В секцията Помощ можете да намерите телефонните номера на Пътна помощ, службите за спешни случаи и SEAT Customer Care.. В този раздел можете също да получите достъп до следните функции:

+ Разпознаване на символи

+ Известяване за ПТП

+ Насладете се на вашия SEAT

+ Ръководства за употреба на автомобили

Ако има възможност за генериране на допълнителни разходи, ще бъдете уведомени.

Можете да се обадите по телефон. Това не генерира никакъв пренос на данни.

Понастоящем тази функция не се поддържа.

Секцията „Помощ при паркиране“ ви позволява да запазвате, показвате и споделяте местоположението на вашия паркиран автомобил. Можете да зададете времето за паркиране, така че да получите известие, когато то изтече. Можете също да споделите своето паркомясто чрез WhatsApp или SMS, както и да получите упътвания до мястото за паркиране по всяко време.

Можете да видите навигационните указания до вашия паркиран автомобил чрез бутона Map в менюто за помощ на паркиране.

Ако не използвате функцията Споделяне, за да публикувате или изпратите местоположението на автомобила си, само вие можете да видите къде сте паркирали.

Въз основа на GPS технологията, използвана от вашия телефон, позицията обикновено е точна в рамките на 5 до 10 метра. Тези данни обаче могат да бъдат повлияни от редица различни фактори. В подземните паркинги например GPS сигналът отслабва заради дебелината на стените. В резултат на това системата не може да гарантира точна позиция.

Разрешенията за известяване може да са деактивирани на вашия телефон. Уверете се, че сте дали разрешенията за известяване на вашия телефон и в настройките на приложението My SEAT. За да получите това известие, трябва да бъдат активирани и двата сигнала:

Страничното меню на приложението My SEAT -> Settings -> Enable push notifications

Това може да се дължи на различни фактори:

GPS сигналът на вашия телефон е деактивиран. Моля, активирайте функцията GPS, за да използвате всички функции на приложението.

Сигналът може също да бъде нарушен в райони със слабо покритие, като например подземни паркинги, в резултат на което мястото за паркиране не се показва неправилно.

Ако проблемът остава, моля, свържете се със SEAT Customer Care или с вашия сервизен консултант в предпочитания от вас дилър.

„Повикване за помощ“ извършва спешно повикване до службата на SEAT за пътна помощ. Ако сте дали необходимите разрешения, вашето местоположение ще бъде изпратено до пътна помощ, за да улесни пристигането на камиона за репатриране/теглене.

Ако имате договор за SEAT пътна помощ, единственият разход е за телефонното обаждане.

Можете да се обадите по телефона. Това генерира никакви данни.

Използвайки приложението, можете да се свържете със службата за пътна помощ по всяко време, дори когато сте в чужбина. Когато докоснете бутона за повикване за помощ при път, ще бъдете помолени да извършите локално или международно обаждане.

Понастоящем тази функция не се поддържа.

След като влезете, можете да намерите пътна помощ на:

Странично меню --> Call for Assistance (в горната част)

Help --> Roadside Assistance

Ако сте приели първоначалните условия по време на регистрацията, вашият телефонен номер, име и фамилия, език и местоположение се прехвърлят чрез повикването за пътна помощ.

В секцията „Известяване за инцидент“ можете да видите и да получите достъп до регистрираните отчети, създадени от приложението My SEAT. Можете също така да изпращате отчети във формат PDF или да изтривате стари.

За да създадете ново известие за произшествие, натиснете Add a New Report. След това можете да запишете мястото на произшествието, участващите страни и други подробности.

Да, приложението My SEAT ви позволява да правите снимки и да ги прикачвате към отчета. Можете също да добавите бележки, записващи всички подробности.

Ако вашите данни не са регистрирани, опитайте процеса отново. Ако проблемът продължава, моля, свържете се със SEAT Customer Care.

„Насладете се на вашия SEAT“ ви помага да се възползвате максимално от всичко, което колата ви може да предложи. Ще намерите съвети за шофиране, информация за модела на вашия автомобил, мерки за безопасно шофиране и съвети за поддръжката на вашия автомобил.

Секцията „Съвети за шофиране“ в момента е еднаква за всички модели SEAT. Работим върху това да направим съдържанието специфично за модели.

Заявете тест драйв

Заявете тест драйв

Намерете дилър

Намерете дилър

Брошури и ценови листи

Брошури и ценови листи

Свържете се с нас

Свържете се с нас